Relax

Whop Whop !!!

En otroligt trött och sliten Miss Dawa lägger sig i sängen, wow wow rummet spinner - förbannade sömnlöshet!

Var i Gränby centrum med Frugan idag. Hittade fina saker på H&M... Ååååh! Önska att det var löninng idag fan! Men det klart man hittar allt när man inte har pengar, sen när man har det finns det inte ett jacksheat! Var även in på Game o gaggade med puppiy! ska iväg till sthlm nästa vecka. Längtar! Det var ett tag sen vi var där. Viserligen är det bra för våran ekonomi efter som det blir en del spenderande när vi e där. hohoho

Gick även in på Ticket idag för att kolla priser. Hittade en som passade riktigt bra landade på 4800 sen med alla tilläg och försäkringar så blev det 5500 svenska riksdaler. Men det låter lovande i alla fall. Nära stranden och centrum. Så det e bara att börja spara pengar med andra ord.

Gick bättre på jobbet idag med, satte viserligen inte min budget men bättre än igår i alla fall landade på nästan 1500. Hade roligaste samtalet med en kund idag med. Fan alla på jobbet bara garvade åt mitt samtal.

Miss Dawa - Å då tänker du att denna tjänst kommer kosta dig en förmögenhet så klart...
Kunden - Ja hela min pension så klart!
Miss Dawa - Nejnej! inte då! Du får behålla villan, frugan, barnen och även hunden!
Kunden - Fan vad härligt! Fast du kan gärna ta frugan!
Miss Dawa - Hahaha nejnej har min sambo - så det får inte plats
Kunden - Inte jag heller fan har ju flickvännen med!

Denna kund hade någo allvarliga problem, men skit kul att prata med - oh jajamensan han köpte skiten =D



Vår kära Martola har även kommit hem från sin Thailand resa. WowWow han var verkligen fett brun blir avis som fan! Hohoho ^^ jag var den enda på jobbet som fick sovinier! + poäng till mig ... Nej nu ska jag försöka sova, det är tänkt att jag ska hjälpa mama att flytta imorgon men vetefan om jag kommer orka det. Får se om jag får någon sömn inatt. Ciao Ciao




Fick Coconut Oil, armband o någo thailänsk godis - Melike :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0