Sleepytime

WowWow!!!

Hemma igen efter jobbet. Skit drygt fan. Gick verkligen inte vidare alls idag. Som vanligt var Ading och jag tvugna att springa som judar till tåget för att vi var sent ute. vilket inte är ovanligt. Väl på jobbet så gick det si-så.där kan vi säga jag slapp nolla i alla fall. Har hamnat i en jävla svaka nu igen tror jag. dystra miner.

Men vart gensat mycket gladare när Mr.Aziziam sa att han skulle köra hem mig! Miss Dawa very happy! Mys mys. O ja klart som fan att det blev tummen upp idag. Bäst man e fan =D hohoho.

Sitter nu och har en halv sjuk/störd konversation med Tina och Theres på FB. it make no sens at all. Men kul i alla fall. Försöker måla mina naglar med. Går dock inge vidare det heller. Inte min dag idag helt enkelt. Nej nu ska jag dreggla över Huge Jackman ska se på Australia. Ciao Ciao



P.S måste dock berätta om min vackra vurpa på jobbet

Ja så här går det till.
Miss Dawa ringer upp till Raisa för att trycka upp hissen.
Miss Dawa med ading och en gröngöling går in i hissen.
Miss Dawa upptäcker en stol! Wow Wow den ska jag sitta på. Ta me fan att den e trasig.
Ading bestämmer sig för att sätta sig i mitt knä.
Stolen lutar sig mot 160 grader illa "
Klämrisk" i hissen nämligen
Miss Dawa skriker jag kommer dö

Pling

Vi når våning 2
Dörren öppnas
Ading klivar av mitt knä - vikten blir ojämn !
Miss Dawa gör ev vacker bakåtvolt med stol och handväska i handen.
Brakar dock rakt in i kanten och lander graciöst på mitt huvud.
Marcus kommer till undsättning. Dock blir det bara värra.
Det säger brak igen Miss Dawa gör ytterligare någon konstig vändning
Avslutar antren med en bakåtkullebyta upp i ståendes. Thata !!!

Alla som ser detta spektakel skrattar och tänker. Att hon alltid ska göra sig märkvärdig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0