15 July BBQ-night

Wow wow var och grillade hos Kyle.

Vart riktigt trevligt, dock jobbigt efter som jag fortfarande sjuk. Så det var ju inge vidare. Träffade hans två barn igen, Margeret o Brihanna. Skit söta båda två, undrar om han skulle märka om jag kidnappade som till Sverige (a) Hahaha

Vart inte kvar så länge vill hem och göra mig iordning, efter som vi skulle ta ett bussen till Manila. Ska hämta upp Alex och alex senare på kvällen. Klart som fan att det skulle dyka upp lite små problem på vägen. Blir så less på dom andra att jag inte vet vart jag ska ta vägen längre.

Komma och betesig som dom göra. Uuurk. Riktigt fult, förlåt mig men fan. Om du vet att du åker med en annan familj så får du fan ta hänsyn till det. Vill du inte det så varför i helvete åkte du med oss fr¨n första början. Vissa har tydligen jävligt svårt att fatta.

Vill verkligen inte ha med mig denna människa igen i mitt liv, Fuck that. Aldrig, kommer slå ihjäl personen ifråga istället. Suck att jag aldrig kan behärska mig....


Miss Dawa with the beer, making some BBQ with Nadia

Kyle oldest girl, Marghret

Kyle and Miss Dawa in action.

Brihanna the youngest one cuuuuteii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0