28 June

Funderingar i huvudet på Miss Dawa - Konstigt nog blir man typ aldrig bakis i detta land.

Kan bero på att man svettas ut percis allt hela tiden. Blev ca 30 mins sömn innan det var dags att gå upp. Fan Nadia misshandlade mig hela natten! nja dom 3 timmarna vi hade innan vi skulle upp vid halv 8 snarare xD. Det bar av till SM i Baguio!

Wow wow shop in til you drop down dead! Hittade sjukt mycket grejer, men det klart 8 vånings-köpcenter. Sackars Uncel Joey, jagade runt mig och Nadia i flera timmar, agerade som våran "bodygard" mot alla pojkar samt väskhållare xD han släppade på alla våra kassar stackaren. Det tråkiga med reserande sällskap e att dom inte e så för shopping vad man ska kalla det. Jo Alexandra e det men sen så har vi den andra Alex med så det blir inge roligt. Så det vart Duo:n Miss Dawa & Nadia.

Hittade mycket roligt i alla fall. gick till spelhallen med! Har aldrig varit så mycket för spel men det var SJUKTKUL! Träffade tvillingarna med, så söta helt otroligt, fortfarande allt jag göra kopierar dom in till det mista detalj xD gulligt. Efter det så tog vi pick-o-pack hoppade på bussen hem till Ezperanza med tok för mycket grejer. Dock har jag inte hittat en sak jag letar efter. Skit då! Ajja kom hem bra sent, så vi käkade middag o kröp i säng.


Miss Dawa with her with her famaly

On ouer way to SM

Heeeello bodygard

Miss Dawa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0