....

Wow wow News flash... or not...

Satt och pratade med boysen när jag fick reda på en rätt gullig sak. Det visade sig att våran söta Abner har dragit hem ett översättningsprogram, swe-eng då. För att kunna för stå min status på facebook... Hahaha fett gulligt, att han gjort det besvärt för min skull. Hohoho

Var i San Francisso igår, o nej verkligen inte det i Amerika utan det i Sison. Det var minnes stund dör en kvinna som gått bort, en släkting till Granma tror jag. Sorligt men det är så livet är. Hade det trevligt annars, dock var man väldigt trött. Så jag total däckade i huset hos dom. När man sedan vaknar upp så springer alla runt o tjatar så att det blöder ur öronrn på mig.

Miss Dawa, snälla snälla kan du inte sjunga. Jovisst kan jag det men vad fan har percis vaknat, o finner det väldigt svårt att sjunga om jag inte vill det. Suck* blev överbemmanad av ca 30 om inte flera philippinare, så det var ju bara att ge upp...

Kom hem sent ir tidigt kanske man kan säga, var tillbaka till huset halv 7 imorse. Gäsp...


Nej nu ska jag nog dra mig till Sunrise för ett dop, så sjukt varmt att man smällter bort bokstavligt talat. Ciao Ciao


Upptäckte även att SF har inte röda ir blå trycykels utan rosa, så jag o Abner döpde dom till gaytryckels

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0