Fiesta night

Jajamensan. Var ute i fredags med Nadia, Carlos, Kyle och Juvinal. Kul hade vi garanterat. Började hos oss ett bra tag innan vi tog bussen till Baguio. var lite orolig för bussresan, men det gick ju galant. Bortsett från dom sista 10 minutrana av den. Både jag och Nadia var så sjukt kissnödiga att vi höll på att dö. kunde inte gå av bussen så carlos fick bära mig fan xd aint that a funny sight.

Anyway, efter ha besökt damrummet kändes allting bra bmycket bättre. vart först till en kareokebar Red Lion heten den tror jag, träffade massa koreaner.Kul hade vi, lite pinsamt att sjung i vaniga fall har jag inge större problem med det. Men efter att Nadia ståt och promotat mig som fan för alla, vart det bra jobbigt. Efter det gick jag o carlos runt och minglade med alla. Sjukt kul, tror fan jag skulle kunna lyckas gifta bort honom ganska fort xD spec om jag får göra det på mitt sätt.


Miss Dawa with here vodka

Miss Dawa with her BF/czn

Carlos the bartender

Amen to that sister

Lets rock this night

Bottens up

Hvae you meet my husband Red Hourse

Smile

Party people


Drog vidare till ett annat ställe senare vilket jag inte minns riktigt vad det hete men då började det verkligen hända saker. Hade värsta live-bandet, DJ:en allt. Länge sedan jag dansat så mycket. Hände dock en mindre trevli incedent, men låt oss säga att dom killarna inte kommer våga röra en tjej någonsin igen. Efter det e allt praktiskt taget bara en dimma. Har ett svagt minne av att Carlos bar mig hela vägen till Victory Line. rätt skönt endå, slippa gå. Skönt att bli buren istället för att alltid bära xD

För att göra en lyckad kväll ännu mer lyckad så glömde jag så klart mina BABES på bussen. BUHUHUHUHU! Skulle fan bett Juvinal jaga efter busshelvetet! ajja det var en kväll med mycket av allt. Endjoy the pic


With ouer kroean friends

Smile your on camera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0