Monday again

God Morning Philippines!

Eller nja det är väll inte riktigt morgon nu länger, klockan är efter 10 så. Har ingen spec planerat idag tror jag i alla fall. Kanske en sväng förni Rosario med mama.

Var ju i Urdaneta igår med mama, o raggade på pojkar xD hahaha. Ojojoj alla ville då verkligen bära mina shopping kassar, till och med den polisen. Den servicen har vi verkligen inte i sverige.

Har suttit ute i hela morgonen och läst min bok jag fick av papi när jag fyllde år. Wow den e verkligen jobbig att läsa inte bara språket utan dess innehåll med. Ingenting jag rekomenderar till känsliga läsare direkt. Ska nog försöka pallra mitt fetta arsle till Sunrise för ett dopp. Solen steker som bara den. Love Miss Dawa


Miss Dawa & Vandam

Miss Dawa in action


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0