Nightfall

Wow wow...

Mörkret börjar falla nu, känner mig bra hängig. Kan bero på att jag drog på mig en förkylning när vi var på hundred island.

Var med mama och granma i Posorobio tidigare idag. Fick frågan om jag var Amrekanare på bussen med, hahaha. Ser jag ut som en amrekanare eller?.

Pratade med papi med, usch vilken hemlängtan man fick då. Känslan stärktes väl även av att jag e sjuk. Vill alltid hem när jag blir sjuk. Ajja. Ska iväg med Mama o Don don imorgon på begravningn med, dom andra drar till Palawan. Får se om vi tar en tripp till Manila jag och mama och drar till Asian Mall. Tydligen det största köpcentrumet i hela Asien. Ska bli spännande.

Nej nu ska jag försöka vara lite social. Dom andra kom hem från Baguio nyss. Ha en underbar kväll alla. Ciao Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0