Of to the big, big city!

Wow wow

Bussresan tog typ 4 timmar, så vi var framme runt halv 5 imorse i Manlia. Sheat! Och marknade hade redan börjat öppna! I looove it!

Det vart bara jag, mama, och uncel Joey som åkte. Eftersom vårt resterande sällskap inte skulle med i sista sekunden. Suck jävla re...

Men det var nog bra det i alla fall. Blir svårare när man e flera. Gick runt runt runt o letade efter en väska till Mama, hittade en jag ville ha Gud! Den var riktigt läcker. Dock så skulle inte min budget gå ihop om jag köpte den. Buhuhuhu! Min baby! Men hittade massa annat i alla fall. vilket jag verkligen inte klagar på! Tror min garderob här i philippinerna kommer explodera snart xD Mindre bra! Kommer nog få lämna en del. Men då har jag saker här tills jag kommer tillbaka. Det e bra!

Vart till Asiamall med! Whopwhop, den byggnaden e enorm. Fan känner sig som en myra, ge mig 10 sek så går jag vilse. Hahaha.Me loove it! Uuuusch !!! Synd att du bangade! Du hade älskat detta verkligen ;)

Stackare Uncel joey han fick bära alla kassar och väskor samtidigt som fan fick leka bodygard! Älskade morbor vad skulle man göra utan dig! Blev fan förföljd av alla möjliga jävlar. Så det var bra att han var med.

Efter att ha sprungit runt i hela Manila och shoppat i mer än 12 timmar så kände man som mör. Så då var det dags att bege siig till flygplatsen för att hämta upp Alex:orna.

Gick smärtfritt hela resan typ. Blev bara en jävligt stenfrusen Miss Dawa på bussen. Snubben som körde älskade typ nollgradit, Jävla ree. Ajja kom hem till Ezperansa runt 5 imorse. Så man var jävligt sliten..

Nej nu ska jag fixa lite. Ciao Ciao


Welcome to Asian mall! The bigest one in Asia

Paparazzi

It made me smile

Miss Dawa

The bodygard

The cuple ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0