Pagkakaibigan ?

Yes, that's something thing thats very fragile...

Hum, ja vad ska man säga. Livet kan verkligen ta lustiga vändningar... Väntade som oväntade.

Försöker byr mig om mina vänner, till det yttersta. Någonting som skulle förvånna mig är om någon av mina vänner skulle säga "Du har aldrig gjort mig besviken, ledsen" etc etc. Ja man göra varandra ledsna och besvikna. Det är väl någonting som kommer på köpet när man har vänner och så.

Enligt min logik så är det så i alla förhållanden, familj, vänner, respektive. Ingen är perfeckt. Alla har sina brister, att säga att man har förändrats för att man inte är van vid att handskas med vissa saker stämmer inte i alla fall. Kan bara tala för mig här. 

Hur ska man säga detta, känner man sig säker med någon person/personer så visar sig alla ens sidor bra som dåliga. Man hoppas på att peronen/personerna ifråga ska kunna hanskas med det.  Ingenting man ska ta förgivet fick jag lära mig denna afton. Urgammalt citat som jag andvänt många ggr, och som kommer att fortsättas att använda länge länge till är "Du ska tycka om någon för ens bra sidor. Men älska den för denns dåliga sidor."


No now Misss Dawa going to sleep. New day tomorrow. Time for some sleep bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0