Sunday

"Whop whop Miss Dawa is in town" - som anti Enda brukar säga.


Tog bussen upp till Baguio idag, Alex:orna och Nadia ville se på bio. Pallade inte riktigt gå på SM igen, börja kännas uttjatat som fan. Carl hade ingen lust han heller så vi drog ner på marknade istället.

Trevligt med lite omväxling. Har haft otroligt stora problem med denna kvinna, eller vad man nu kan kalla henne. Otroligt självisk i alla fall. Carl har i alla fall lyckats dämpa min irritation mot honom. Han kan i alla fall be om ursärkt när han vet att han gjort fel. Vilket uppskattades otroligt mycket. Men tydligen kan den kvinnan inte göra det.
Fick det bekräftat av Carl med att hon ibnte ber om ursäkt fast hon vet hon gjort fel och sårat andra. Ber till gud att jag klarar denna sista vecka utan att slå ihjäl henne. Kommer vara bra slut när jag kommer till Sverige, suck det som skulle bli en semester för att vila upp mig och allt. Men tycker dock att det mest har triggat mitt humör. Buhuhu!


Nej pallar inte jämra mig mera. Hittade lite små saker på marknaden, speciellt en sak som jag vet att både jag och Puppiy gillar. Typ dör av skratt. "Goth-Goth-Goth-Loith-Loith-Loith" Hohohohohoho ^^


On the way up to Baguio

Miss Dawa

For the 1000:te time! No we are not married xD

My wonderful family

Cought some streetdancer doing some freestyling att SM:s balcony... Nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0