Urdaneta

Wow wow....

Läggdags igentligen, klockan börjar närma sig allt för sent här just nu... Har haft en lång lång dag verkligen. Var en ssväng till Rosario tidigare idag för att kolla runt en sista gång.

Tanken var den att jag skulle åka hem efter vi varit på Chow King, men det sket sig ordentligt. Så det blev destination Urdaneta istället. Gick runt runt på Magic hela dagen. Och det känns verkligen i mina fötter, tror dom dog efter halva dagen.
Delade upp oss efter som alla ville kolla på olika, efter som jag inte hade mer att inhandla (trodde jag) så gick jag med Carlos som smakråd. Det var kul det med! Hittade allt möjligt, fick välja ut en klocka till honom samt perfymer och allt möjligt!

Var inne på department-store en snabbis oxå. Hahaha... Vet verkligen inte varför alla får för sig att vi e ett par. Men lika chokad och roligt är det varje gång. Skulle titta på solisar till Carlos så kommer en av dom anställda fram ( han måste ha varit bög btw )
"O my god! What a lovey wife you have there" HAHAHAHAHAHA! kan verkligen inte sluta skratta åt hans jävla sätt att tala och röra sig.

Denna gång orkade vi inte slänga bort 10 minuter. Så det var ju bara att spela med, och försöka att inte skratta dom rakt upp i ansiktet.

Hittade även en sak som jag letat efter ända sen jag kom hem, Yay! luck me! Så nu har jag verkligen allt och lite till. En lyckad runda helt enkelt. Nu ska jag spendera resten av natten till att packa, hur ska allt gå ner i en väska! Lite smått panikslagen men det löser sig nog. Ciao Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0