15 Juni

11,25 am

Sitter just nu på flygplatsen i London.  Det suger verkligen getpung detta. Dom har inte ett enda jävla rökrum. Om man ska röka måste man först ta sig ut och gå igenom säkerhetskollen en gång till. Jävla skit! Tur att Davod skickade med mig nikotin i alla fall. Kanske kan klara mig till Hong Kong utan att slå ihjäl någon.

Kan fortfarande inte fatta att jag ska få åka hem, känns helt otroligt efter 5 långa, långa år.
När papa vinkade av oss på Arlanda trodde jag verkligen att jag skulle börja gråta, som sagt har blivit så sjukt papa kära att det inte är sant.


Nej nu ska man väll försöka få i sig någon typ av människoföda. Ciao Caio


Love Miss Dawa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0