23 June 01.50

Hejsan hoppsan. Återigen så e klockan mycket. Tiden bara flyger förbi fan. Vilket fall som helst så tog vi alla det lugnt idag. Gjorde en sväng till ”Sunrise” men dom hade inte öppet så vi gick till ”Paradise resort”. Det var fint där med, dock så har dom ju ingen Gilbert xD

Var iväg en sväng senare för att köpa hem ett kylskåp som vi placerat på övervåningen, samt ett X antal fläktar. Det e skit varmt fan, vilket regn säsong?  Man smälter fan i solen xD stor handlade med.

Sen har vi bara haft Zombie-maraton typ. Tittat på film och bara tagit det lugnt. Träffade även på Jason, sheat! Vilken chock jag fick när jag såg honom. Han har verkligen vuxit till sig på dessa år. Lite pinsamt när man inte kände igen honom men han kände igen mig xD

Fick även veta att Sunnyboy gifte sig här om veckan all lycka killen! Något mindre lyckat e att rannieboy sitter på kåken. Tråkigt fan. Men sånt som händer. Nej nu ska jag försöka sova lite ska iväg tidigt imorgon tror jag. Sleep tight love Miss Dawa



Miss Dawa med czn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0