An other day of simple life

Wow wow, har ju inte haft riktig tillgång till internet förrens nu.

Men i alla fall ska försöka dra mig till minnes av helgens bravuder. Hum fredag, ja juste det satt ute och drack med nadia. När våra älskade gamla pojkar döck up. Sheat dom har verkligen blivit stora sen sist! Hahaha dock inte så konstigt med tanke på att det nästan e 5 år sen vi sågs sist. I alla fall så blev det ett stort jävla sällskap som satt och störde grannarna till 4 på morgonen. Gifte mig även med min älskade älskade Red Hourse xD


På lördagen drog vi in till Urdaneta en snabbis för att handla för middsommar firandet. Vart massa snacks o alkohol. Vilket inte förvånnar någon antar jag. När vi kom hem var det förjävligt varmt! Solen stod som högst så vi bestämmde oss för att gå till Sunrise för ett dop. Fan vad härligt! Nja resten kan väl man nog lista ut, kom hem åt godaste middagen sen var det bara att duka upp baren för FIESTA! Uncel junior, Juvinal, Kyle etc kom förbi för att göra oss sällskap i det svenska firandet. Hahaha har ingen aning om hur många gånger mama försökte gifta bort mig den kvällen. Hon vart nog mer en lagom rund om fötterna kan vi konstatera.

Även Alexander hade nog riktigt kul, även Carlos ( calle ) hade armbrytning med uncel Joe. Pinsamt Joe torskade alla gånger, hahaha. Sen vart det ett jävla gaggande om spider-fight. det var Uncel Junior och Alexander som skulle ha en dagen därpå. Hahaha kul var det i alla fall. Vart en hel kväll a la carte Miss Dawa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0