...

Mår verkligen inge vidare idag, sovit hela tiden typ.

Går dagen vart katastrof! Drack alldeles på mycket sprit för fort... Har inge riktigt minne från gårdagen. Jag och min stora käft med, grällade med frugan. Sen minns jsg inte så mycket mer, kommer ihåg att jag var på väg till stationen. Var alldeles intill stora torget när polisen haffar mig...

Började grälla med dom på kuppen med. Dom ville ta in mig, klart att jag vägrade skrek och slog jag ska hem fattar ni trögt era jävlar. Kanske inte det bästa sättet att över tyga någon.

På någon vända lyckades dom kasta in mig i bilen i alla fall. Allting fortsatte i bilen, gapade och slrek. Mitt i alltihopa ringde mobilen med. Det var Gustav. Det var bestämt att han skulle köra oss senare på kvällen. På någon vända lyckades han i alla fall övertyga polisen att jag skulle få åka hem. Så han hämtade upp mig i fyllearestet på ulleråker. Vilket jävla liv. Hade tur att jag fick gå. Tydligen så får man inte det... Fan ... Vilken jävla natt e allt jag kan säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0