no time

Wow wow kom hem nyss.... Så trött vill bara sova men ha den gick inte!

Måste packa verkligen, har tänkt jag ska göra det ett bra tag men, blivit fram skjutet till framtiden. Så mycket annat jag vill hinna med innan jag flyger....

Vilket fall som helst så träffade jag ading, Sahar, Malin och Sara på stan. Gick runt lite o kollade på saker. Efter det så satte vi oss på Åkanten och fikade. Mysigt som fan! Wow wow ser ut som att vi kommer bli flera på Fredag med. Kommer bli grymt trevligt.

Efter att varit med tjejerna på stan så åkte jag till Puppiy för att mysa! Melike! Gjorde hemmagjord pizza med! Skit gott! Tittade på Första filmen av mumien med. Mys på hög nivå! och dreggel skalan var lika hög den med xD



Nej nu ska jag ta itur med pakningen, sheat! glömt bort totalt! Ska baka med !! Aaargh !!! PANIK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0