Sitting down and smiling

Laalaa lalaa....

Efter en katastrof dag på jobbet. Pallar verkligen inte göra någonting, tänker bara på att jag åker hem. Hem på tisdag. Har inte smällt det än. Men det kommer väll. Stressen...



I alla fall så gick det verkligen inte bra på jobbet idag. Får ta mig i kragen på Torsdag och göra en ordentligt ryck. Gjorde en typisk vurpa idag med. Tanken var att jag skulle sätta mig på knä på stolen och hänga på Thomas. Men ja det är väl inte så svårt att lista ut vad som hände sen. Pang säger det o Miss Dawa landar på arslet.

Det enda jag får ur mig e "Vad fan Harald! Varför tog du inte imot mig?!"

Efter en mycket vacker vurpa, ömande ryggslut så parkerar Carro o Miss Dawa sig på en uteservering. För lata att ta oss till Åkanten så det blev trappan ner till "Biztron" Lat som alltid, tar oss en varsin öl o gaggar på som vanligt tills Miss Dawa knäcker ur sig, "Vad i helvete, hur fan funkar den svenska ekonomin"

Efter ett tag så kommer vi fram till att det måste vara - Vapenhandeln, Spriten, Billiga kläder ( H&M ) och billig inredning ( IKEA ) Yes alltid lika klyftiga som alltid.


Nej nu ska jag försöka sova, vilket innebär att Miss Dawa blundar och nynnar på den eviga truduluten, Dutu doo doo dutuuu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0