sorry

För den grymt dåliga uppdaterinegn...

Mår sämre än på länge... Sömen är katastrof igen har inte sovit på 3 dagar för att vara exakt. Gråter varje natt, sörjer vara minut.

Du tror att du kan se igenom mitt pokerface. Men nej! Viste du att jag gråter varenda jävla natt? Viste du att jag önska att jag inte fanns längre?

Går sönder, när ska jag någonsin hitta någon som kan se rakt igenom mitt leende, mitt skratt, mina dåliga skämt? När ska någon jävel se mig! För den jag är?


Vet att jag har svårt att släppa in mäniskor, berätta hur jag verkligem verkligen mår, hur jag fungerar. Så rädd vem är jag verkligen. Så fruktansvärt rädd att det kommer slå slint igen. Vill aldrig igen känna den känslan... Vill inte kunna avgöra om någon ska få dö eller lev igen. ALDRIG MER! Lås in mig

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0