Sunday

Wow wow tiden har gått så sjukt fort här. Känns knappast att man varit här i en vecka typ.

Om det är någonting som jag har gjort så är det att spendera pengar xD Hahaha sjukt han bränna mer än 2000 hk dollar på två dagar, och ändå så e allting så sjukt billigt. Handlat allt möjligt, väskor, kläder, plånböcker, smycken etc etc Är nog mest nöjd med mitt säng sätt fan xD Hahaha hittade på nattmarknaden. Alla butiker e fan öppna till efter 12 på natten så man kan alltid shoppa ! Yay inte som i sverige där butikerna stänger 7 ..

Var ute igår med dom andra, fick åka till andra sidan av HK men det var det verkligen värt. När vi var på HK-side så var det bara klubbar så långt ögat kunde nå. Valde en kareoke bar. Minns inte vad den hete men sjukt kul. Dom hade fan en snubbe anställ bara för att hjälpa folk nupp och ner från bardisken. Självaste bardisken fungerade som dans golv xD Hahaha dansar man på baren i uppsala blir man utsläng på sturt xD


Gick vidare till en annan sportbar sen, Sjukt kul. Fan vad alla kolla på en. Det var ett par killar som var för fega för att enns komma fram o prata med mig så dom skickade en kvinna att ställa frågor. Lessnade bra fort, så gick fram till dom och sa " If you want to ask some thing, grow some balls and aske me your self" xD Jävla britter

Träffade på många philippinska med, skit kul. Senare av kvällen e ganska luddig, vart för mycket. Träffade en kille som jobbar som professor som bjöd oss på allt i baren. Nice work miss dawa. Nej nu ska jag klä på mig ska iväg på middag med gårdagens nyfunna vänner. Ciao Ciao


En av barena vi var till. Kommer garanterat komma tillbaka nästa gång jag befinner mig i H.K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0