Wow wow

 

Hellu !

Vet att jag har varit grymt dålig på att uppdatera bloggen. Men å andra sidan är det ju semester jag har ;)

Kom percis hem till hotelet nu. Har varit i Jordan och käkat med mamas kompis Pita. Skit trevlig, diggar henne fett mycket. Lika galen o dum som jag. xD Käkade på någon Japansk-resturang. Det var verkligen dunder. Gjort en del shopping med, vilket inte förvånar någon. Shoppar varenda jävla dag xD

Juste var ju ute och käkade igår med Peter, skit trevlig. Var på någon seafood resturant, det var spice som fan. Förlorade känseln efter ett tag. Känndes som man hade bränt bort käften xD
Efter det så tog vi taxi till "Old China Hand" det är den brittiskpub.

loveit! Träffade på dom andra där, Mannang en philippinsk super söt kvinna. även czn o massa folk som man träffat dagen innan hade skit kul.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Känner mig verkligen inte som en sommaräng xD Ska iväg o möta upp Peter och dom andra sen. Får se vad vi hittar på ikväll.


Miss Dawa goes shopaholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0