-

Då var det kanske dags att sova?

Nja det vetefan, e skit trött men kan inte sova. Gick bajs dåligt på jobbet med. Nollade tjohoo! Får ta nya tag imorgon.

Det är ingen hemlighet att Miss Dawa e totalt korkad och klumpig. Vi går hand i hand vi tre... Miss Dawa skulle jätte smidigt halv slänga sig på stolen på jobbet. Vad hon helt hade glömt var att det ena armstödet på stolen var borta. Så gjorde en "liten liten" missbedömning och slängde mig på helveteskapet. Vad händer? Jo Miss Dawa gör en halv graciös bakåtkullebyta o missar stolhelvetet.

Att jag alltid ska lyckas med dessa saker.. Dom fick ett gott skratt på jobbet i alla fall. Som Marcus sa "Miss Dawa du slutar aldrig att förvåna mig, det e en del av din charm"

Tur att man inte har problem att bjuda på sig själv då.. Annars hade det varit jobbit att vara i mina skor. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0