Died

Wow wow

Nu ska jag bara lägga mig i sängen och dö....

Är så sjukt trött att det inte går att beskriva alls. Gick bättre på jobbet idag i alla fall, satte viserligen inte min budget men slapp nolla som jag gjorde igår i alla fall....

Hade bakat med till rasten, det vart blåbärspaj och kärleksmums. Folk börjar lära sig nu mera att det verkligen är först till kvarn som gäller när det e fika xD HAHAHAHA! kommer ut i salen säger, "det finns fiak i köket för den som vill ha"

Man kunde fan känna vindpusten när alla sprang förbi en in till köket xD
Men det är alltid kul när det e uppskattat! Fick mycket beröm, behövdes verkligen. Inte för att jag tvivlar på mina skills. Men det e alltid kul med uppskattning! Nej nu är det dags att sussa. Sleep tight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0