....

... long time no see...

Har inte orkar blogg vid huvudtaget... Låg bakis hela lördagen och halva söndagen. Det vart en ordentlig utekväll på fredagen kan man säga. Största delen av kvällen e fortfarande luddig. Men det e bara att inse.

Har ju gjort min tato nu öxå. Skit nöjd verkligen! Dock så kändes det verkligen som att han skakade om dom sista hjärncellerna jag hade kvar ordentliht. Hahaha... Riktigt sugen på en till nu. Kommer kanske nästa månad. Har redan bestämt var den ska vara och vad det ska bli för någonting. Yay..


Var på stan en snabbis med Challe igår med. Trevligt, hon hittade lite makeup och jag en sommarskjorta/blus. Fuck jag som sa att jag inte skulle shoppa mera denna månad inte bra det inte bra.

Nej nu ska jag nog klä på mig och rasa Rambo får se hur det går i mina nya skor. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0