....

...Sorry for the late update...

Haft för mycket för mig, aldeles för många dåliga nyheter har haglat in med. *suck* kommer gud aldrig lessna på att göra livet surt för oss människor?

Vilket fall som helst!

Jobbat på som vanligt, gick inge vidare på jobbet idag... Var helt snurrig i bollen. Vilket jag alltid är men var extremt virrig idag. Ett under att jag inte glömde bort mitt egna namn där ett tag... Som sagt "djävulen" har ju haft fullt upp med att fuckaup mitt liv senste tiden (hela mitt liv?) Som att det inte var tufft nog som det är, så har jag fått yrsel lite mer än en vecka nu... Konstant svimfärdig, lite små kul. Känner hur det svartnar för mina ögon konstant, men bara för någon halv sekund. Vidrig känsla i alla fall. Så då tänkte Miss Dawa "okey det kommer inte gå över haft det mer än en vecka - ring sjukvårdsupplysningen"

- Du borde kolla upp det genast!
- Du får det att låta väldigt allvarligt "Miss Dawa"
- Om du känner dig svimfärdig konstant, haft det mer än en veckas tid - Så ja!

Jamenvisst, så det blir husläkaren imorgon, annars skulle jag söka akutvård? trevligt!





Nej nu ska Miss Dawa försöka sova, har percis gjort puppiys birthday-cake! Wow Wow ska dit imorgon och äta mig fet =) det tycker vi om Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0