Finally

hemma efter en lång lång dag.

& den ser inte ut att ta slut ännu... Känner mig helt drogad, avslagen kanske det kallas. Helt monoton.

Måste verkligen göra ågonting åt mitt humör. Det styr mig så otroligt mycket, ena stunden är jag glad, den andra är jag deprimerad, arg ir ledsen. Orkar inte med det verkligen.

Allt jobb denna vecka knäcker kroppen, men det gör allt annat så mycket lättare, slipper tänka på allt som e jobbigt. Slipper tänka på det gamla, nuet och framtiden. Slipper allt.

Har en ganska ny tjej på jobbet (s.s) fatta inte riktigt vad som var fel. Men i vilket fall som helst satt hon i köket o var förstörd av en andledning jag inte vet, orkar faktiskt inte bry mig. Ledsnade på att hon bara satt där o bryde sig inte ett jacksheat om att vi försökte prata med. Så jag ledsnade tillslut

"Jag vill inte låta som en bitterfitta men så här är det, jag känner inte dig så jag har ingen aning om vilka problem du har. Tänker inte slickaröv och säga gumman osv. Men det blir fan inte bättre av att du sitter här. Åk hem, hitta någon att prata med för du verkar behöva det"

Hum mitt humör, måste verkligen ta kontroll över det. Visst så menade jag det jag sa, men det kom ut lite väl hårt kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0