Sick and tierd

Så sjukt trött tror jag ska ta livet av mig!

Kom hem nyss, har jobbat sen innan 2 på musikenshus. Jag kommer verkligen att bränna ner stället till grunden en vacker dag.

Men Hade riktigt kul ändå på jobbet idag, var inte så många som jobbade. Miss Dawa, Peter, Nicklas, Henke o Robban. Dock så e man skapligt less på allt som har med bandy finalen att göra.

Höll på att slänga Nicklas på pannan idag. Jävla tjat om ägg xD Ja men ska vi inte steka lite ägg Miss Dawa? HAHAHAHA ja! Vi gjorde mer än 1000 stycken idag. Som att det inte räkte var han tvungen att mala på med allt. "Nej men Peter är du inte sugen på en lite äggmacka?"

Nej nu bockar jag och bugar för musikenhus ett tag. Det e kul att jobba där, men väldigt slitsamt. Det blir inte så ofta heller, men när det väl blir så e det sjukt mycket. Har fått ihop lite mer än 50 timmar den här veckan så jag e mer än nöjd.

Hahaha, har samlat på mig två beundrare denna vecka med på jobbet. Den ena känner jag igen sen tidigare, kommer aldrig ihåg vad han heter. Jätte trevligt men inge för mig xD sen e det någon ny i bistron som dödar mitt liv. Nej tack. Har nog med stalkers än då. Nu ska man försöka hoppa i säng innan jag somnar på datan.



( var tvungen att ta mig en mycket välrörkänt öl nu när jag kom hem så skål )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0