Sleepy

Myss....

Ligger nerkrypen i sängen nu, helt körd i skallen... Verkligen!

Drog ett 11 timmars pass idag så e lita wako. Var på musikenshus först. Känns att det var ett tag sen jag jobbade i resturang. Mina fötter ben är helt döda, gör smärtsamt ont, käna är nog värst. Det dunkar som fan. Usch måste verkligen kolla upp mina leder med...

Hade kul i alla fall... Nästan alla var kvar! var något nytt ansikte annars var det samma gamla gäng som alltid. Klart att Henke ska klaga som vanligt, vilket det är sjungförbud! Hahaha... Peter lika charmig som alltid.

Drog till Securia efter det, inte så intlegent kanske. Men behöver pengarna så det e bara att tuta och köra tills man kolapsar... Ett under att jag fick iväg någonting vid huvud taget fan.

Ska mysa med Mr.Aziziam innan det e dags att säga godnatt. Ska upp tidigt imorgon igen. Ciao Ciao


Sleep tight everyone <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0