Tuesday

Då var det dags att krypa i säng...

Varit för tok för lat för att orka skriva någonting de senaste dagarna...

Var på jobbet idag som vanligt, det är väl det enda jag gör nu för tiden verkar det som. Jobb jobb och åter jobb, men kommer vara ledig nu. Imorgon ska jag iväg till Sara med Challe ska fixa och trixa lite =) Det tycker vi om, bara få skämma bort sig själv. Sen har vi kören igen. Mysigt

Mr.Aziziam körde mig denna afton med. Tycker vi om. but you never know how long it will last. Min vanliga tur antar jag..'

Sjukt alla på jobbet var mer eller mindre skit förbannade, undrar om alla gick på steorider ir någonting.. Man skulle kunna tro det fan. HAHAHAHAHA mitt fina skratt börjar smitta av sig på dom andra med, ser ju inte klokt ut. Men vi har kul i alla fall. Nej nu är det väl dags att hoppa i säng ir någonting. Sleep tight CiaoCiao


En väldigt trött och sliten Miss Dawa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0