Why is the

....the roud to hell so long?

Hus i helvete... Inte nog med att man e trött efter en lång dag på jobbet, så kommer man hem till ett rent helvete. Kunde se lågorna. Att det ska vara så svårt för dom att hålla sams, ja tydligen är det jävligt svårt att göra det.

Kom hem från kören nyss, ska bli skönt att få krypa i säng. Har en lång dag framför mig imorgon. Jag min dumma nöt tog på mig ytterligare ett pass. Ska jobba kväll på lördag, hade ett par körningar att göra. Men det e pengar, pengar som jag verkligen kommer att behöva. Kom på att jag inte lagt undan någonting för resan i sommar så. Det kommer väl till pass...


Nej nu ska Miss Dawa ta sig en välförkänd dusch innan det e dags att sussa. Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0