Daddys B-Day

Wow wow är så sjukt trött och sliten, hostan vägrar ge sig....

Firade Papa i lördags, älskade papa... Vet att han inte gillar tillställningar, men tyckte han förtjänade det verkligen. Hade det trevligt i alla fall. Maten vart uppskattad, och försvann väldigt fort. Fikat med för den delen. Det var mycket slit, men verkligen värt det. Såg hur glader papa va.




Tur att vi hade ställt ut båda borden så att alla fick plats och så. Usch usch kom senare med, utgång stod det på agendan. Hahaha. Hade verkligen skit kul. Stressade som alltid men det är vad jag e bäst på. Hohohohoho


Sen bar stegen av till Platina så klart xD eller nja stegen och stegen, Fan pallade inte så letade efter en svarttaxi, Ingen lycka där, ser en vanlig taxi åka förbi, kände igen killen som körde. Taxin stannar så visar det dig att det var Andaz xD Så han körde oss från typ BK till Platina, råga på Lathet fan xD.

Men vem säger nej till gratis taxi =)



Återigen denna kväll var det verkligen ett under att ingen sloh ihjäl mig. Agressivare än någonsin. Inte bra fan. Gav till och med en snubbe en flata bad honom att dra åt helvete. Illa.... Karma kommer så att straffa mig ordentligt. Hahaha fan slängde ur mig alla oförskämd heter jag kunde komma på... Om man bortser från alla obligatoriska dregg som alltid finns på krogen så hade jag verkigen skit kul. dansa dansa...

kan dock inte släppa en komentar som jag hörde. "Föööörst till kvarn" sscwoos så var alla framme. Kan ju inte låta bli att känna sig smikrad av deras energi o så. But no thnx . Nej nu ska jag försöka sussa, Ska upp om typ 5 timmar... Sleep tight everyone


Did someone say "Fiesta night" I am the mother fucker party

if you dont treat your woman right, you bether wacht up for Miss Dawa she will stel her away from you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0