Dinner out

Yes har haft en tok underbar middag med max och Sara, skit kul verkligen. Tror dock inte att vi e välkommna tillbaka på ett bra jävla tag. Personalen tittade ganska skumt ett tag på oss. Men å andra sidan hade jag oxå gjort det om jag såg oss...


Skrattade tills man fick kramp i kinderna fan. Det visade sig att det var tydligen inte bara jag som var gravid med ett ailen-barn. Utan både Max och Sara verkar bära på ett. Pallade inte knäppa byxorna ens när vi gick från Dragon Palace xD lathet på mycket mycket hög nivå... I alla fall tack för en underbar kväll tjejer. Love yah


Miss Dawa o Sara leker turister framför nya stationhuset

Mina älskade barndomsvänner

Sara flaschar sin plånka med Hello Kitty

Yes det e bara att konstatera att Miss Dawa lider av någonting

Max i allra högsta person

Sen vart det mat i massor, vi rullade alla tre därifrån sen. vem kan stopa oss när vi bara rullar fram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0