....

Godafton sverige

Sheat e så jävla seg just nu.

Var faktiskt uppe med tuppen denna morgon, skulle sjunga i kören i Tensta nämligen. Det krävdes en otrolig kraftansträning att kliva upp när klockan ringde kvart i 7 i morse. det var bara att kliva upp trots att kroppen skrek efter mera sömn.

Bara mig själv att skylla som vanligt, var på afterwork med arbetskollegorna igår. Hade en trevlig kväll på VIP med Carro, Harald o hans polare. Fuck hatar att jag e så fålig på namn verkligen. Var väldigt mycket folk ute igår, mer än väntat faktiskt. Packade som sillar typ xD. Så man sprang in i allt och alla......

Många som kände igen en hahahaha... Många från Ärentuna, hade viserligen ingen aning om vilka dom var men tydligen kände dom igen mig. Typiskt. Mmmm sprang in i Wiriya vilket skapade en väldigt konstig stämning, men värst var det med Eric.

Stod i baren för att beställa, när någon vänder sig om och säger hej, kommer du ihåg mig? Hade ingen blekaste aning om vem det var. Den enda Eric som jag känner vid är Gurras polare. Det vart väldigt pinsamt då han säger. Jag kommer aldrig glöma dig i alla fall... Ladan, åkern... Fuck fuck. Det är ju trevligt när ens dumheter från yngre år bubblar upp till ytan.

Nej nu ska jag sätta mig framfär TV med papa och ha ångest över mina aktioner som jag gjorde som yngre......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0