Faoul

Dont know the rules of ma own game, but cant help but to love my life stile xD

Ja det finns inte så mycket mer att säga om den saken. Helt förvirrad själv. Vaknade för en stund sen, kan inte riktigt somna om. *suck*

Borde igentligen jobba ett par timmar idag, ta igen för när jag var sjuk. Ajja får se hur det blir med den saken. Ska knatta ner på stan snart, kolla på lite saker till kusinerna. Om dom inte vore så jävla många, tror dom ökar i antal varenda jävla timme fan xD

Lite smått panik över att jag ska åka snart. Vill hinna träffa alla göra så mycket innan jag¨åker. Ajja får försöka ta det som det kommer i alla fall. Nu ska jag nog bege mig ut i solen. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0