Little by little

Börjar jag friskna till...

Febern är typ helt borta nu. Vilket e otroligt skönt, trodde seriöst jag skulle grillas levande ett tag. Är fortfranade snuvig o hostar. Dock så vet jag inte vad som e pollenallergi heller. men men skit samma.

Sitter ute på gården nu och myser imorgon solen. ^^

Funderar lite över hur vi ska ha allting på lördag. Papa fyller 60. Ojoj gammal min älskade far börjar bli. Inser att vi blev några fler än vad som var väntat. men det blir ju bara trevligare tycker jag :) kanske inte papa men men.

Nej Funderar på att ta en dusch, känner mig inte riktigt så fräsch efter haft feber i 3 dagar. uuurk ingen sommaräng här inte xD Sen ska jag iväg till gränby med Usch usch hoppas jag på. Ciao Ciao



Sommaren är äntligen här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0