Long time...

...no see....

Uuurk har verkligen inte haft ork att blogga...

Men men bättre sent än aldirg brukar man säga.

Har inte varit så mycket utöver det vanliga den sensate veckan. Nja det var en hel del trassel med biljetterna från philippinerna, men det e löst nu... Ska vacinera mig nu i veckan tror jag.

Fick sötaste komplemangen på jobbet här om dagen fan. ^^ Det var en allmänt dryg kund som jag inte pallade prata med så Thomas fick göra det. "Oja hon är lika vacker som hon låter, om inte vackrare". Sött, sådana små saker kan ju förgylla en dag ordentligt...

Nej nu ska jag göra ett ryck ska iväg till Puppiy och ha lördags mys snart. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0