Seeeeg

Detta har varit den segaste helgen ever!

Det enda jag praktiskt tagit hat gjort är att sova, äta o titta på film...Segt känner sig som värsta tjockisen xD... Får ta ändan ur vagnen och ut o röra på arslet lite. Fast vi kör på det imorgon (a) orkar inte idag, sen sa jag iväg till Max snart och ha bullbakning ^^

Får se hur det går xD lovar att det kommer sluta i värsta katastrofen, spränger halva köket! Lustigt nog är det faktiskt någonting vi skulle lyckas med... Hohohhohoho!!

Uuuusch btw börjar känna av stressen nu inför resan, Mamas czn mercedes ska nog med. Herr min skapare hur ska jag lyckas ha koll på 5 personer när det är svårt nog att ha koll på mig själv... Kan inte mer än att sluta i katastfor xD hum tror fan det e mitt andra namn.

Nej nu ska jag göra ett ryck. Ha en underbar söndag Ciao Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0