Bye bye

Då var frisörsalongen "Miss Dawa" stängt för dagen...

Shooooodiluudo.... Ading gick percis hem. Har spenderat senaste 1 ½ kanske 2 timmar till att trimma både Adings och mamas hår. Spännande och läskigt. Övning ger färdighet. Känner att man e ju bättre än första gången man började klippa folk xD

Har även "toligen" dragit ner Ading i Smallville träsket nu. Hohohoho...

Jobbet ringde igen. Ska jobba lördag söndag kväll.. Spännande. jag min dumma nöt tog på mig ett till nattpass med. Kommer seriöst ta livet av mig på jobbet. Jobbar natten 26-27 nov 28-29 nov och sist men inte minst natten 30 nov till 1 dec... Boooonzay! Nu ska jag tröst äta? och glo på Smallville. Ciao Ciao


Sara! kom och klipp mig! Kan fan inte toppa mitt hår själv xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0