It was right there in the mirror, stareing right back at me

Jag skå då inte låta sömnen besegra mig!

Aaaargh! Trotts 3 stilnoct igårkväll så kunde Miss Dawa inte sova. Började hallusinera istället. Vilket är en av biverkningarna om man inte sover på dom. Men hur jag än gjorde gick det fan inte att sova. Trots att det var en part 2 in the bead room xD..

Så var bra bäng i skallen när jag vaknade, Men det rådde 2 energidrycker och 3 koppar svartkaffe bot på. Dock känner jag magsåret bara växa. Inte bra det! Skitsamma, bara att gilla läget som det är. Ska snart knatta iväg till bussen. Ska träffa Max en superduper snabbis innan hon taggar till jobbet. Men först ta itur med all disk som denna familj e duktig att samla på. Det är fan värre än hos Puppiy. Då e det illa. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0