Movie time

Shoodiludoo

Ligger och myser i sängen,, Max gick em för ett litet tag sen. Tittade på "The las Airbender" den var faktist bättre än vad jag trodde dem kulle vara. Kollade igenom lite andra filmer med. Dog av skratt när vi såg trailern till "Knight and Day" seriöst sån jävla dum komentar xD "Nobody follows us! or i kill myself and then her" finns ingen logik i den fan...

Pratade ihop oss lite mera om sommarensplaner. Nej ju ska jag stupa i sängen tänkte jag, dock ganska svårt med tanken på att jag redan ligger ner. Ska ut på promenix med tjejerna imorgon. uuurk dom säger att det ska bli snöstorm imorgon! tycker jag inte om...




Miss Dawa just nu... Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0