Past midnight

Shooliluulu

Vaknade till liv nyss. Är verkligen en natt människa :S

Käkade när jag kom hem, sen total däckade jag verkligen. Var helt körd i skallen och kroppen. Ajja. Fikade med Carro idag. Skit trevligt verkligen. Har saknat henne. Pratade om allt och ingenting, bla om hennes skola. Vet att hon haft det minst lika svårt i skolan som jag så e jävligt stolt över att hon valde att fortsätta plugga.

Smide lite små planer med. Hoppas hoppas verkligen dom går i lås och bom! Då blir Miss Dawa lyckligast! Verkligen. Kom på att jag även ska på utsällning nu på Torsdag, hade lite smått förträngt det. Får se hur pigg jag e då. Men ska träffa Pärra vilket fall som helts. Nej nu ska jag göra ett försök i att somna om! Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0