The calm befor the storm

Kom percis hem efter en promenix i stormen...

Möte Sara föra ett lite smuggel byte .. Hohohoho.. Såg lite små skumma ut när vi stod där utanför dagis och såg ut som "gangstrar" .. Jag har fan ingen humor kvar.

Ska snart parkera mig framför Tv och titta på Harry Potter. Insåg idag att jag nog inte sett 6:an.. Hahaha har läst boken men inte sett filmen tror jag. Lyckat med tanke på att vi ska se den nya Harry Potter på lördag xD.. Nej fan nu ska jag göra en varm kopp choklad, tappa upp ett fot-ad och må som en kung. Sen har jag en 6 dagars arbets-vecka framför mig. Ciao Ciao

  +   +
Detta e min torsdagskväll. Inte helt fel enligt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0