There is a place down town where they go hardcore

God natt! God morgon! God middag! God Afton!

Skitsamma... Kom hem från sara för typ 2 timmar sen. Snön ligger tjockt som fan på marken. Mysigt på ett sätt... Kom in nyss, fick cp när jag kom hem, så gjorde stora snöbollar, med snölycktor på.. Hihihi busigt! Känner mig som 10 igen... Vart fint, dock hittade jag bara ett ljus :( Hade tre lyktor fan.

Vart tok nöjd! Nu känner jag mig bra mör i kroppen. Det tar på krafterna att leka i snön ^^

Var somsagt med Sara innan. Riktigt trevligt som alltid. Pratade om allt och ingenting, säg även på film. "Get rich or die tryin" Gillade den. Nu ska vi leka små gangstrar. Hohohoho... Eller nja kanske inte, men önsketänkande. Ska fan hoppa i säng nu. Hoppas ni haft det trevligt idag med. Ciao Ciao


Mina tre underverk.

Mysigt


Kommentarer
Postat av: Sara

Jävlar vilka BERG! Det där hade jag inte orkat hålla på med mitt i natten. Men när det kommer till dig, blir jag inte förvånad

2010-11-11 @ 14:56:39
URL: http://loopa89.blogspot.com/
Postat av: Miss Dawa

Hahahaha... jag kommer då aldrig växa upp, aldrig sluta förvånna heller för den delen ;)

2010-11-11 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0