Update

Har inte haft tid att skriva så mycket den senaste veckan iochmed att jag varit en sväng till Sundsvall och jobbat sen jag kom hem, men här ska jag försöka göra en uppdatering..

Sundsvall 2010.11.18 till 2010.11.20

Var som sagt en sväng till Sundsvall. Morfar a.k.a Lenarts begravning. Vet inte riktigt vad man ska säga om allting. Men jag måste säga att Sundsvall är otroligt vackert på kvällen. Jag kan förstå att Bernta trivdes där. Varför han flyttade ner till Uppsala var för att börja plugga juridikt...

Självaste begravningen var jätte fin. Faktiskt en av dom finaste jag har varit på. Mycket folk från militären/flottan stod typ givakt hela begravningen. Gamla veteranare som var vänner till morfar. Allt. Middagen var jätte trevlig med. Det var skönt att komma bort frn Uppsala, dock var det inte den roligaste anledningen kanske men endå.


Bernta förberädde sig att spela Saxofon

Katarina sjöng även en sista gång för sin morfar

Flottan gav sitt sista farväl med

Middagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0