100 procent reason to remember the name

God morgon... Bra less på den frasen....

Då var det en ny dag, och vad står på agendan? Jo! fortsätta sanera köket, ska torka ur kylskåpet och skafferiet hade jag tänkt mig. Sen är det ärterigen jobb som gäller denna dag. Mindre härligt... Men det kommer kännas bra på lönebeskedet i alla fall. Har måndagen med, sen får vi se hur det blir med jobb resten av veckan.. Har lyckats hasslat till mig alla extra kvällspass ...Blir nog lugnare i veckan som kommer...

Nej nu ska jag sätta mig på trappen, ta mitt morgon kaffe, samt morgon cigg. Ringa Sara med. Sen är det städa som gäller, laga mat åt papi sen Work work work Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0