Art

Tanken var att jag skulle försöka vila/sova en liten stund nu. Så att jag ska orka med jobbet ikväll... Men det gick inte. Fick ett sånt otroligt sug på att rita. Har inte gjort det på evigheter verkligen. Den är dock inte klar än. Får se om jag gör klar den sen någon gång. Jag e expert på att börja på ritningar men inte avsluta dom. Hahaha




En halvnaken kvinna ^^

Fick nyss en inbjudan till att vara bordsdam till Gustav för Marias 50 årskalas. Har inte den blekaste aning om vad jag ska göra. Ajja vi får se hur det går. Har jag tur blir jag tvungen att jobba nästa helg. Orkar inte ta ställning... Ajja som man bäddar får man ligga. Att det ska vara så fruktansvärt svårt att vara vän med det motsatta könet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0