As long nobody catchs us

Heeeemma fuckers!

Tror jag ska lägga mig ner och typ dö eller någonting. Trött som in i helvete! Tur att jag fick lite sömn tidigare = energi. Annars hade jag inte orkat med mitt pass idag. Men å fan, nog fick man se halv 8 hos mig idag med. Haha. Undrar vilka jag ska gå med resten av veckan. Lotta har natten idag. Sen e hon ledig resten av veckan.

Fick beröm idag med. Det tycker vi om! hihi, ne men skämt åt sido. Ordinarie tyckte jag sköt mig riktigt bra för att aldrig jobbat med detta tidigare. Att jag inte rädds för att göra visa saker. Det gjorde mig glad, man e alltid nervös i början, att göra fel och så. Tydligen oroade jag mig i onödan. Nej nu ska jag krypa i säng! Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0