Hangover

Ligger i sängen och orkar inte röra ett jävla finger....

Vart en tuff helg känner jag.. Vi kom ut igår i alla fall. Mot alla odds så klarade vi oss. Haha. Var inte så jätte pigg på att gå till Kalas men det fanns inge annan stanns vi kunde dra. Träffade på en del människor där, Harald tex.. Hahaha Trodde då verkligen inte att man skulle springa in i honom där.

Även Maria Svensson var där. Nästan hela SS-gänget samlat igen... Kul hade vi i alla fall.. Vilket som var mindre kul var när vi skulle hem. Det var tydligen tågarbete se det gick bussar i stället. Vilket dom inte var så bra på att informera om. Så fick vänta i kylan i nästan en timme. Uuurk det var inte kul. Nej nu ska jag försöka ta mig i kragen och röra mig ur sängen. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0