I cant see the stars tonight

Percis hem kommen...

Trött och sliten. Nu ska jag käka lite kvällsmat. Fisk e gott så det kör vi på. Vart körigt på jobbet idag. Men trots det så lyckades jag och Riita hinna med Halv 8 hos mig xD Hahaha. Älskar verkligen det programet. Har lyckast tacka jag till att jobba på Måndag med.

Kommer inte få en ledig stund. Lördag som ska vara min lediga dag blir inte så ledig. Mercedes kommer hit med Brian och hans mamma. Den är det 50årskalas. Har även provat klänningar tills på lördag hos max. Det var trevligt. Hahaha såg lite små rolig ut i vissa. Sött funkar nog inte riktigt på mig.

Nej nu ska jag njuta av min mat! Ha en dunder kväll allesammans. Sov så gått och dröm sött. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0