Im singing in tha rain

Inte en så händelserik dag inte...

Passade på att träna lite tidigare idag. Måste försöka hålla sig någurlunda i trim. har lyckats med 2 ggr i veckan. Dock räcker det bara för att hålla den formen man har idagsläget. Ska försöka klämma in minst en dag till i veckan så att man kan trimma kroppen ordentligt.

Har även gått lös med damsugaren. Typiskt. har hund idag så det var ju inte så smart drag av mig. Nu år det lika hårigt som det var innan jag damsög. *Suck* Nej nu ska jag hoppa in i duschen luktar inte sommaräng kan jag garantera. Sen är det matlagning som gäller.

Väntar på att Ading ska komma med! Mysigt! var ett tag sen vi sågs. pga av att jag jobbat kväll hela tiden. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0